Статус: прововая помощь

ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
д ____________


1. Замовник:
1.1. Найменування. Державне унітарне підприємство «Мистецтво України».
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 34356837
1.3. Місцезнаходження. 01034, м.Київ, вул.Лисенка, 5
1.4. Реєстраційний рахунок замовника. 35237001004293 в ГУ ДКУ м.Києва
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Міністерство культури і туризму України, код 00013333
2. Джерело фінансування закупівлі. Державний бюджет України
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі. Послуги з обслуговування технічним обладнанням підготовки та проведення урочистостей з нагоди Дня Незалежності України
3.2. Кількість товару, вид робіт та послуг. Обслуговування технічним обладнанням підготовки та проведення урочистостей з нагоди Дня Незалежності України
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. м.Київ, 23-24.08.2010 р.
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності). www.mincult.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу. 16.08.2010р., №28516, 33(421)
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу. 16.08.2010р., №28516/1, 33(421)
4.6. Дата оприлюднення відомостей та номер оголошення щодо рішення Уповноваженого органу про погодження або відмову у погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованих у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу. 16.08.2010р., №00006, 33(421)
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу. 30.08.2010 р., № 28548, 35(423)
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу.
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 06.08.2010 р.
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце).06.08.2010р., 12.00, м.Київ
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), 971 025,00 грн.; (дев’ятсот сімдесят одна тисяча двадцять п’ять грн. 00 коп.) (з урахуванням ПДВ).
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування. Товариство з обмеженою відповідальністю «Пр-офі»
8.2. Ідентифікаційний код. 33211149
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. м. Запоріжжя, вул.Союзна, 34, телефон 044-599-29-90, телефакс 044-599-29-90.
9. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна (з урахуванням ПДВ). 22.08.2010 р., 971 025,00 грн. (дев’ятсот сімдесят одна тисяча двадцять п’ять грн. 00 коп.) (з урахуванням ПДВ).
10. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце).
11. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Надані документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
12. Інша інформація.
13. Склад комітету конкурсних торгів
Стратійчук Л.Ю., головний бухгалтер
ДУП «Мистецтво України»
Устюжанінова О.О., заступник головного бухгалтера
ДУП «Мистецтво України»
Юшкова Н.О., адміністратор
ДУП «Мистецтво України»
Притужалов С.В., секретар комітету з конкурсних торгів -
головний економіст ДУП «Мистецтво України»

Голова комітету з конкурсних торгів,
Директор-розпорядник Павлова С.Б.